Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 15 maart 2015

Project Life Sunday

Ik ga proberen om van de zondag een Project Life dag te maken. Ik vind het zo'n leuke manier om mijn foto's in albums te krijgen. En dat wil ik wel met jullie delen.

Dit zijn de foto's van vorige week zaterdag. Toen hadden we een teamdag van de creatieve harten, het team van mijn upline Caro, Caro heeft op het moment 80 teamleden, en we hebben het heel gezellig. Team dagen zijn ideaal om elkaar eens in het echt te zien.

Vorige week hadden we 3 WOW projecten, van Sandra, Nina en Angelique. Ik zelf heb een Project Life presentatie gegeven. 






De Project Life kaartjes die ik gebruikt heb komen uit de Sale-A-Bration Mini Card Kit collection. Lekkere vrolijke kleuren. Tot 31 maart kun je deze kit nog gratis kiezen bij een bestelling van € 60,- of hoger.

Prettig zondag nog.

Two Project Life pages. The pictures are from our Team meeting on March 7th 2015. The cards are from the Sale-A-Bration Mini Card Kit collection. I will try and post something Project Life every Sunday from now on.

Eveline.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.