Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 17 maart 2015

All Things Embossed

De challenge op het blog van Virginia was deze maand "All Things Embossed". En aangezien ik vandaag een verjaardagskaart nodig had heb ik de kaart meteen ook voor de challenge gemaakt.

Ik heb de die cut kaartjes uit de Artisan Embellishment Kit gebruikt om de achtergrond te embossen. Het geeft een mooi subtiel effect. Verder heb ik het lint uit diezelfde kit gebruikt. En een vlinder van de Butterflies Thinlits Dies.



I used a die cut card from the Artisan Embellishment Kit to emboss the background. I really like the subtle effect this gives. I then finished the card with the ribbon from the same kit and a die cut 
Butterfly.


----------------




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, zo mooi, die vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks so much for playing Virginia’s View “All Things Embossed” Challenge! Hope to see your lovely work soon again!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart en in het echt nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.