Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 23 maart 2015

Project Life maandag!

Ik weet het! Goede voornemens enz. Ik zou beginnen met Project Life zondag en na 1 week is dat al Project Life Maandag. Maar ik ga mijn leven proberen te verbeteren.

Ik heb een vrij simpele Project Life pagina voor jullie. De foto's heb ik vorige week genomen toen ik ben gaan wandelen met Katinka, mijn (wandel)vriendin. Lekker een uurtje buiten, zalig. Mijn iPhone heb ik tegenwoordig altijd bij me. En het was én lekker weer én de zon scheen én er staan zoveel blommen in bloei overal. 

De maat van deze Project Life foto beschermers is 6x8 inch. Dus voor in het 6x8 inch fotoalbum. Nu past deze maat ook in een groter album, 12x12 inch of 8.5x11 inch. Dus je kunt ook een mix maken in je album. 

Prettige dag allemaal.



I forgot I started a Project Life Sunday! So, here it is, on Monday. A 6x8 inch layout about all the spring flowers in bloom on our walk last week.

Have a great day.

Eveline.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.