Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 20 mei 2010

Kaart voor CardPatterns sketch 64

Het is even geleden dat ik een kaart naar aanleiding van een schets op het blog CardPatterns heb gemaakt. Maar deze week doe ik weer eens mee. Het achtergrondje heb ik gestempeld met een stempelset van Inkadinkado, eigenlijk meer een uitprobeersel maar ik vond het leuk en heb er een kaart mee gemaakt.


It has been a while since I made a card for CardPatterns but slowly I'm getting back in the mood to participate in challenges. I made this card for sketch 64.


Materials used/gebruikte materialen:
Cardstock: Bazzill, kraft, SU, Pumpkin pie and chocolate chip
Stamps: Inkadinkado. circle and dots
Ink: SU, chocolate chip and Pumpkin Pie. Memories, white
Punch: SU, 1"circle, 1 1/4" circle and border punch
Marker: SU, chocolate chip.
Button: stash
Floss: Karen Foster

5 opmerkingen:

  1. hoi eveline, hij is leuk ik word vrolijk van die kleurtjes!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is wonderful Eveline! I love all the orange you used. Glad you could play along with us again!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een winnaar!!!! Geweldige kaart. Het lijkt wel designpapier. Heel mooi.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous card! Thanks for playing at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card!! :) :) :) :) :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.