Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 19 mei 2010

!!!

Ik kan het dus wel, op tijd beginnen. Deze kaarten zijn al 2 dagen klaar en de klas van Kristina Werner is pas de 15de online gegaan. Maar ja, ik had deze week al drie kaarten nodig, een neefje, een nichtje en een kaart voor Jack omdat we deze week 17 jaar getrouwd zijn. Het onderwerp van deze klas was mannelijke kaarten. En omdat mijn jarige neefje en nichtje een tweeling zijn heb ik hun kaart met de zelfde schets gemaakt maar met verschillend papier.




My cards for Kristina Werner's class on Two peas. Normally I finish these just before the new class comes on line (the 15th of every month) but now they are done just 2 days after the class went online. But I needed 2 cards for my nephew and niece (twins) and I made their cards based on one of the sketch but with different colors. And I needed a card for my husband because of our 17th wedding anniversary (today). And the class was about masculine cards which is always very handy.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.