Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 11 mei 2010

De Efteling

Gisteren 8 (ACHT) uur rondgelopen in de Efteling. Met Tom en een voetbalvriendje en de moeder en zus van dat vriendje. We werden ongeveer als laatste het park uit geveegd. Voor mijn doen heb ik in veel attracties gezeten, 2x de Vliegende Hollander (aanrader), 1x de Bob. Heel veel gegild, friet gegeten, nog meer attracties gezien, het spookslot staat altijd op mijn agenda en de Indische waterlelies ook. Prima dag gehad.


I went to a great theme park yesterday, De Efteling. I love this park, it has something for all ages, I love the Fairy tale corner but I also like the rides. My son had a great day. We walked around for 8 hours and we were among the last to leave the park.

2 opmerkingen:

  1. Zo te lezen hebben jullie een fijne dag gehad.
    Spijtig misschien dat de zon niet van de partij was.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the photos, My brother-in-law and his family live in Holland, and we visited De Efteling when our kids were little which was (wait for it) would you believe about 30 years ago. it was a super place then bet its even better now. nice to see the that its still entertaining kids today.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.