Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 2 april 2010

Caardvarks, lacy days.

Vorige week tijdens onze wekelijkse cropavond (lees, kletsavond) hebben we bloemen gemaakt van kant en organza en katoen enz. En aangezien Caardvarks "kant" als uitdaging heeft heb ik een kanten bloem gebruikt op mijn kaart.


I made the flower myself for the challeng on the Caardvarks blog, lazy days. It's just a piece of ribbon.

Used materials/gebruikte materialen
Designer paper: Making Memories, ledger paper
Sewing machine
Thread
Floss: Karen Foster, scrappers floss
Stamp: Hero Arts, birthday say
Ink; SU, handsome hunter
Button: stash

2 opmerkingen:

  1. hoi Eveline,
    leuk hoor, en ik vind de bloem echt mooi zo!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar zo'n crop/kletsavond goed voor is! Hij is heel leuk geworden! Vooral het steeltje van de bloem vind ik er goed bij passen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.