Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 30 maart 2010

Nog een Paaskaart.

Deze kaart in etappes gemaakt vandaag. Eerst aan de kaart gewerkt tot ik even niet meer wist hoe ik verder moest. Ben dus maar gaan strijken. Strijk klaar, belt mijn moeder, die moet ineens naar de orthopeed. Besloten om maar met haar mee te gaan, Jack gebeld, die is mij komen halen, Jack naar zijn werk gebracht, doorgereden naar het ziekenhuis. Hectisch! Na het poli bezoek heb ik mijn moeder maar naar huis gebracht want anders had ze meer dan een uur op de deeltaxi moeten wachten. Ze had trouwens een afgescheurde pees van haar linker biceps! Volgende week nog een echo maar de orthopeed dacht niet dat er geopereerd hoeft te worden en daar zit mijn moeder op haar tachtigste ook niet op te wachten.
OK, de kaart, ik heb de schets van CardPatterns gebruikt en nog maar een Paaskaart gemaakt.




My card for CardPatterns. It's already the day after the day I made my card. I just couldn't find the time to post it. Some days!!


Gebruikte materialen/used materials.
Designer paper: Making Memories, Cosmopolitan collection 6"x 6"paper pad
Embossing folder: divine swirls, cuttlebug
Ribbon: Action
Felt: Pipoos
Brad: Making Memories
Stamps: Paper Salon, Tailored tin, Spring fling
Ink: SU, So Saffron, Ballet Blue
Punches: SU, scallop punch, corner rounder

4 opmerkingen:

  1. Love your embossed egg! Thanks for joining us at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm sorry that you haven't received any comment last week Eveline! We have all been crazily busy lately, I hope you'll forgive us and keep playing! :) Your card is great, very creative - love how you used the punch to create teeth marks on the egg! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het resultaat mag er zijn hoor! heel leuk!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om op te eten zo leuk! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.