Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Sinds 7 november 2012 ben ik een onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice, een ontzettende leuke "baan" (eigenlijk hobby) waarin ik mijn favoriete merk met andere mag delen.

vrijdag 5 maart 2010

CardPatterns Anniversary sketch

Ik heb deze kaart gemaakt voor de verjaardags schets op het blog van CardPatterns, ze bestaan al weer één jaar.



Happy Anniversary CardPatterns. I couldn't let this week go by without making a card for you. The text is in Dutch and it say "happy birthday".

Materials used/gebruikte materialen:
Pre-scored card: weekly market
Cardstock: SU, very vanilla, Always Artichoke, Rose Red
Stamps: SU and Kars
Ink: SU, Always Artichoke, Rose Red and Chocolate Chip
Pearls: Joy crafts.

6 opmerkingen:

  1. Clean en simpel! Erg mooi, Eveline!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Zo wordt een eenvoudige uitdaging prachtig! Erg mooi gedaan! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Eveline!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is echt mooi geworden!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! I love the complimentary colors!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.