Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 4 maart 2010

Een SU kaart.

Ondanks alles is het me toch gelukt om een kaart te maken deze week. De schets komt van het "Stamp With Us" blog. De achtergrond heb ik zelf gemaakt met 2 verschillende stempelsets.


I managed to make a card this week in spite of everything what's happening at the moment. This card is for the "Stamp With Us" sketch challenge. I made the background with two sets of stamps.

Materials used/gebruikte materialen:

Cardstock: SU, very vanilla, Rose Red and Almost artichoke
Stamps: SU, Notes for you, For all you do, sentiment is from smile.
Ink: SU, Rose Red, Almost Artichoke, Chocolate Chip.
Ribbon: SU, ribbon originals alpine.
Punches: SU, ticket corner, Martha Stewart, Doily Lace.
Brads: stash

7 opmerkingen:

  1. Beautiful! I love the background pattern you've created!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden. Die achtergrond is heel gaaf!
    groetjes,

    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw eveline, ik vind hem super!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi geworden! Ik vind je zelfgestempelde achtergrond geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi en de achtergrond is super!!!
    je hebt geen designpapier meer nodig zo
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card!

    Thank you so much for joining in with our challenge.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.