Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 17 april 2010

It's such a perfect day!

Dit liedje zit heel de middag al in mijn hoofd. Prima dag gehad vandaag. Vroeg opgestaan, kwart voor zes, 4 uur gewerkt (ik moest wel krabben voor ik weg kon rijden) en toen ik thuis kwam de tuin in gegaan. Het weer was vandaag perfect. Ik heb nu een hele schone tuintafel en stoelen (pijnlijke armen en handen). We hebben héél véél naar de stort en kringloopwinkel gebracht (ruimt zo lekker op). En als beloning heb ik een grote schaal Nachos gemaakt. Yummy!! Lekker buiten in de zon opgegeten. En morgen wordt het weer zo'n mooie dag. GENIETEN! Prettig weekend allemaal.


Perfect day today. I worked for 4 hours, when I came back home I worked in the garden. Cleaned the garden table and some chairs. The weather is perfect here, cold to start with but lovely and warm later in the day. And as a treat I made some Nachos, love those.
Have a good weekend.

1 opmerking:

  1. ziet er lekker uit eveline!
    inderdaad heel lekker weer, ik hoop dat dit nog een tijdje aanhoud, alleen 6 juni dan mag het keihard regenen!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.