Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 16 april 2010

Een baby kaart voor Caardvarks.

De uitdaging op het Caardvarks blog was dit keer een babykaart. Ik heb mijn kaart vrij simpel gehouden. Gespeeld met de nieuwe distress inkt van Ranger die ik afgelopen zaterdag in Zeist gekocht heb.


My card for the baby card challeng on the Caardvarks blog. I kept it really simple. But I had to play with the new Ranger distress ink colors I bought last Saturday.

Materials used/gebruikte materialen:
Linen cardstock
Stamps: Hero Arts, Baby Boy
Ink: Ranger distress ink, spun sugar, bundled sage, tumbled glass
Die: Spellbinders, nestabilities, petite ovals small
Punch: corner rounder

3 opmerkingen:

  1. inderdaad simpel eveline maar daarom zeker niet minder mooi!!!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card!! I love how simple it is with the stamped strollers across the bottom. Great job!! Thanks for joining us at Caardvarks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve simpele kaart. Erg leuk!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.