Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 25 september 2009

2S4Y Laura's sketch #35

Het is weken geleden dat ik een kaart heb gemaakt voor 2S4Y. Geen zin, geen tijd, vakantie. Ik heb deze kaart gemaakt voor een goede vriend die dit weekend 50 wordt. Ik heb mijn nieuwe EK succes pons gebruikt, postage stamp, ik vind deze super.


It's been weeks since I made a card for 2S4Y but here is my take on this week's sketch. I used my new EK succes punch, postage stamp, I really like this one.

Materials used:

Designer Paper: Crate Paper
Bingo card: download from
Craftgossip.com
Buttons: Papertrey Ink
Alphabet and numbers made with the Cuttlebug and typewriter Alphabet.
Punces: Postage stamp from EK succes and corner rounder.

13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! En leuke postzegelrand!!! :-)

    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig kaartje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this! Thanks for playing at 2S4Y
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, en die pons vind ik echt super leuk!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige mannenkaart Eveline. En ja, die pons is toch echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is a wonderful card! I am pleased that you played along again at http://2sketches4you.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel erg leuke kaart! En van die pons wordt ik inderdaad ook erg blij! Hij is geweldig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Eveline! Nice to meet you :) Your card is adorable, love it!

    Hugs,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Eveline! I'm so glad to have found your blog! :)

    Cath from Moxie Fab World

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cool card! Thanks for stopping my The Moxie Fab World blog today!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great card! Thanks for stopping by the Moxie Fab World blog today!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.