Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 22 september 2009

CardPatterns sketch #33

Het is even stil geweest op mijn blog. Niet dat ik niets gedaan heb in de tussentijd, ik heb alleen geen kaarten of LO's gemaakt. Wel 2 dagen naar Friesland geweest en gezellig bij Martha gelogeerd en 1 dag naar Texel geweest. Met Martha De Duif in Leeuwarden "leeg" gekocht en zitten prutsen aan de eettafel. De dag op Texel was samen met Jack en was heel gezellig, we hadden het beste weer van de wereld afgelopen zaterdag.

De kaart die ik gemaakt heb is voor Martha als bedankje, deze gaat vandaag op de bus. Ik heb de schets van CardPatterns gebruikt. Het papier heb ik vorige week gekocht.


This card is for Martha. I stayed with her for 2 day's last week and I had a great time. I used to live around the corner from her but now I live 2 1/2 hours away. We went shopping for supplies together. The paper I used for this card is among the things I bought. I completely fell in love with this line. I used the CardPatterns sketch for this week, #33


Materials used:
Design Paper: Bo Bunny, Kitchen Spice
Flower: Bo Bunny, Kitchen Spice
Brad: Bo Bunny, Kitchen Spice
Alpha's: Basic Grey
Ribbon: from a local shop (Action)

Border Punch: EK succes Postage stamp

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Eveline!
    ik had inderdaad dit papier van Bo Bunny gezien. Gave lijn weer he!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Eveline, mooie kaart zeg en mooi papier! Je hebt de nieuwe pons ook gebruikt zie ik.
    Ik lig al voor de brievenbus :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so fun Eveline! I love the polka dotted paper you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a dynamite card, Eveline! I love the way you made that sketch SHINE! Fabulous! Your work is simply breath taking!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! En wat een leuk papier!

    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.