Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 22 september 2009

Kaart schetsboek.

De MACM (Make A Card Monday) van Kristina Werner vorige week was niet een kaart maar een schetsboek waarin je je ideeën voor kaarten kunt optekenen. Ik vond deze zo leuk dat ik er meteen een voor Martha heb gemaakt. De PDF kun je op het blog van Kristina Werner vinden en de video en andere details.


I really liked the card sketchbook made by Kristina Werner on her blog. I made one for my friend Martha. You can find all the details, the video and a PDF on Kristina's blog.

Materials used:
Idea, PDF: Kristina Werner
Designer Paper: Crate Paper
.

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.