Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 24 april 2008

Verjaardag van de Juf.




Gisteren hard aan de slag gegaan voor een kaart met cadeautje voor de juf van Tom. We kregen dinsdag te horen dat ze donderdag haar verjaardag zou vieren op school. Over kort dag gesproken. De verpakking waar de snoepjes in zitten is de verpakking waar de bureau oplader van Jack in verpakt zat. Nooit iets weggooien dus. Dat dingetje in het midden is een boekenlegger. Het ontwerp van de kaart vind ik geweldig. Ik kreeg er zo een van vriendin C. voor mijn verjaardag en maak ze vaak zelf nu.


I made a card and present for Tom's teacher. She celebrates her birthday today at school. I love the design of this card and make it all the time.

1 opmerking:

  1. Wat leuk op elkaar afgestemd Eef! En wat een slim idee om die verpakking te hergebruiken.
    Hoe vond Ted het?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.