Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 27 april 2008

Het witte goud en zomerkoninkjes.

Hiep hoi, de Santspuy is weer open en dan is het feest. Gisteren een bakje aardbeien en asperges gehaald. Het seizoen is eigenlijk al eerder begonnen maar door het weer duurde het langer voor de eerste asperges gestoken konden worden.

Zo eten wij asperges. Met gekookte eieren, ham, gekookte aardappelen en een asperge saus. Mmmmmmmmmmmmm lekker. Wij wonen gelukkig niet ver van een asperge teler dus ga ik deze altijd vers gestoken halen. Driemaal leuker dan kopen in de supermarkt en veel lekkerder.

We live not far from a farm where they grow asparagus. So, in spring when they start cutting them I always go there. It's much more fun then buying them in the supermarket and they tast better too. They cut them early in the morning. We eat this with egg and ham and boiled potatoes. The farm also sells strawberries. They taste soo good.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.