Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 14 april 2008

Sluiting Scrapbook Paradise


Zaterdag met C. naar Rijsbergen gereden om voor het laatst bij het Scrapbook Paradise inkopen te doen. Ze waren nog 2x open. Zaterdag en zondag van 12 tot 3. Alles tegen 50% korting. Mooi meegenomen, maar verschrikkelijk jammer dat ze dicht gaan. Jammer voor Patricia en Ed vanwege het vele harde werk dat ze erin gestoken hebben en ook jammer dat het DT ophoud te bestaan. Het was zo gezellig. Ook de cropavonden ga ik missen. Ik ben nu wel 102 vel cardstock rijker en dat is wel handig.
Went to my almost LSS to buy cardstock. They had a closing down sale. Everything went for 50% of the sale price. I'm going to miss them, the shop and the owners. I was a member of the design team the last 6 months, I'm going to miss my fellow DT members and I'm going go miss the weekly crop evening on Wednesday.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.