Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 9 april 2008

Een leuke woensdag middag

Vorige week speciaal voor naar Breda gereden, een pot pickles. Heel lekker voor op de kaas of ham op je boterham. Dus lekker gelunched.

Had to drive to Breda especially for these pickles. They taste so good on a sandwich with Dutch cheese.

Na de lunch naar Breda gereden, naar Scrapland om mijn prijs op te halen die ik via hun blog gewonnen had. Groene thickers van American Crafts, deze zijn van vilt gemaakt. Je hebt er ook van foam, chipboard, vinyl.


Went to Breda, to a srapstore, http://www.scrapland.nl/ . I won some thickers through their new blog. These are made of felt.



Met Tom toen doorgereden naar de Kinderboerderij, altijd leuk. Veel jonge geitjes en lammetjes. En de varkens zijn ook altijd populair. Je kunt er ook goed klimmen en klauteren waar Tom goed gebruik van maakt.


Then Tom and I went to the Petting Zoo, always fun. Lots of young goats and lams. And the pigs are also very popular. It's a good place to climb and play something Tom likes very much.










En dan als beloning lekker op het hele schone balkon (gisteren heel hard gepoetst) van een kopje thee genieten met een leuk scrap tijdschrift.


And then as a reward, a nice cup of tea on my very clean balcony (I worked really hard yesterday) with a scrap magazine.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.