Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 23 september 2020

Kerst-Mix challenge #32

Ik ben er weer met mijn wekelijkse Kerst kaart gemaakt naar aanleiding van de Challenge op het Kerst-Mix blog. Deze week was het een sketch challenge.

Ik heb nog steeds geen gekleurd papier maar ik vind het zelf kleuren van wit card stock nog steeds leuk dus ik blijf dat voorlopig maar doen. 

Ik heb deze week een stencil gebruikt van Creative-Depot, in Duitsland gekocht vorig jaar. Lag maanden bij mijn zus thuis op mij te wachten. Eigenlijk was ik op zoek naar het stencil met de hartjes en toen ik die gevonden had kwam ik erachter dat er ook een stengel met sterretjes was. Hebben! Ik heb de kaart verder heel simpel gehouden. 


Groetjes,

Eveline.





1 opmerking:

  1. I love your starry wreath Eveline and I love the way you coloured your card stock - very resourceful! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.