Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 7 september 2020

Kerst-Mix Challenge #30


En dan ineens kun je weer meedoen met de wekelijkse challenges van het Kerst-Mix blog. Inmiddels alweer # 30. Dit keer een kleuren challenge. En ik heb vals gespeeld. Ik heb namelijk geen Petal Pink in mijn tijdelijke hobby kamertje. 

Ik heb 11 dozen met hobbyspullen naar Nederland gestuurd via het werk van Jack. Lekker makkelijk! Ik zat wel aan een maximum gewicht van 2 kilo per doos. Daarom zijn het 11 doosjes geworden. 

Ik heb mezelf geïnstalleerd en kan weer aan de slag. Papier had ik niet meegestuurd dus de eerste bestelling bij Stampin' Up! is al gedaan en inmiddels al binnen. Nu moet ik ook weer wennen aan A4 papier. Geef mij de Amerikaanse maat maar. Veel makkelijker!





En omdat ik geen Petal Pink had heb ik Rococo Rose gebruikt, zit ik toch nog in de roze hoek. 
De stempelset is van Concord and 9th, O Christmas Tree en het voorbeeld heb ik op Pinterest gevonden.


Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Ha Eveline, super gezellig dat je hier in Nederland ook weer meedoet met Kerst-Mix! Gaaf die gekleurde kerstbomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.