Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 16 september 2020

Kerst-mix challenge #31

Het was weer een leuke challenge deze week. Kerst dieren! Bij mij begint dan meteen Rudolph The Red Nosed Reindeer in mijn hoofd te spelen. 

Maar voor mij kaart hen ik een heel klein hertje gebruikt, heel subtiel. Ik heb namelijk wel heel wat stempels en stansen naar Nederland opgestuurd maar mijn big shot was te zwaar  ik heb nu alleen een mini stansmachine om te gebruiken maar iets is beter dan niets!

Ik heb wat retired sets gebruikt voor mij kaart en omdat ik geen gekleurd cardstock heb heb ik een stukje whisper white gekleurd met inkt. Werkt prima en geeft een leuk resultaat. 


Ik ben benieuwd naar de volgende uitdaging. Die komt morgen online.

Groetjes, Eveline. 




2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Eveline! Dat kleine hertje is een superlief detail op de kaart. Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Eveline ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.