Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 16 augustus 2017

In The Spotlight, Dragonfly Dreams


Deze week staat een stempel set In The Spotlight, Dragonfly Dreams, en die heb ik niet! Maar ik wilde jullie wel een kaart laten zien met een dragonfly (libelle) en dus heb ik de set Awesomely Artistic gebruikt. Ik heb de libelle's met versamark op een stuk Whisper White gestempeld en met wit embossing poeder embossed. Daarna heb ik een van de vier leuke stencils gebruikt die horen bij de Pattern Party Decorative Masks. Met een vinger dauber heb ik kleuren aangebracht in regenboog volgorde. Ik vind de kaart zo wel heel mooi geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Hier nog een detail foto.


Tot volgende week weer. Dan zijn we weer terug met een ander thema!



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.