Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 23 augustus 2017

Sneak Peek weken.


Goedemorgen, donderdag en dus mijn dag om projecten te laten zien.

Het zijn Sneak Peek Weken en ik heb kaarten gemaakt met een Suite die in de nieuwe Herfst/Winter catalogus staat. Dit is de Quilted Christmas Suite en bestaan uit een stemspelset "Christmas Quilt", Quilt Builder Framelits Dies, een mooie embossing folder Quilt Top Emprissions", leuke vilten figuurtjes "Stitched Felt Embellishment" en heel mooi lint (wat ik vergeten ben te bestellen!!) en natuurlijk DSP "Quilted Christmas DSP. Dit laatste is een 6 x 6 inch set die bestaat uit 48 vellen. Voor de quilters onder ons wordt dit dé set om je Kerstkaarten mee te maken. Maar je kunt er ook niet-Kerstkaarten mee  maken. Scrol maar door naar mijn laatste kaart hier.

Onderstaande kaart was mijn eerste kaart die ik met deze set maakte. Ik probeerde een glas in lood effect te krijgen en heb het frame uitgestanst met koper folie papier. En toen heb ik vellum gekleurd met Garden Green en Cherry Cobbler Markers. Toen dat gedroogd was heb ik het uitgestanst met de mooie quilt stans. De tekst heb ik met Versamark gestempeld en met koper embossing poeder bestrooid en verhit met de heat tool.


Op mijn tweede kaart heb ik het mooie DSP gebruikt. En een van de vilten figuurtjes. Simpel en snel te maken.

Ik had een strook papier over toen ik de kaart hierboven had gemaakt en daar mee heb ik kaart nummer drie gemaakt. Ik heb hier ook de embossing folder gebruikt, en ook de stempels. 


En dan de kaart waarmee ik laat zien dat deze kaart ook heel goed gebruikt voor andere gelegenheden en niet alleen voor de Kerst. Ik heb pastel kleuren gebruikt en het is een felicitatie kaart voor een baby geworden. Ook hier heb ik weer de embossing folder gebruikt.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

----------

Je kunt je nog aanmelden voor ons Creatieve Stampin' Weekend!



En kun je niet het hele weekend dan kom je toch gezellig op zaterdag! 


De link om je op te geven staat in de foto's.

Tot volgende week. Dan ben ik er weer met een "In The Spotlight" project.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.