Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 26 juli 2017

In The Spotlight, scrappen



Ik ben er weer! We zijn alweer bijna een week terug van vakantie en ik heb allemaal leuke nieuwe Stampin' Up! producten in huis. En daarvan heb ik er één gebruikt voor mijn layout, het thema van deze week is nl. scrappen. Er zijn veel verschillende manieren om je foto's te verwerken in een layout. Ik gebruik altijd graag schetsen en af en toe heb ik zelf een idee, zoals nu. 

Elk jaar gaan er wel Nederlandse collega's van Jack terug naar Nederland omdat het tourtje buitenland erop zit. Dit jaar zijn dat er zelfs 3. Komende zaterdag heb ik 32 mensen hier voor de afscheidsavond. De mannen krijgen altijd een F-35 schaalmodel voor op de kast en voor de vrouwen worden er altijd fotoboeken gemaakt. Een leuke herinnering aan de jaren dat ze hier gewoond hebben. 
Aangezien ik de leiding had over het foto boeken maken had ik bedacht dat iedereen die niet ging verhuizen wel een leuke persoonlijke pagina kon maken! Hé, je bent een scrapper of niet! Ik heb van bijna iedereen al een pagina gekregen en hieronder zie je die van mij. Het enige wat nog ontbreekt is een strook Very Vanilla aan de rechterkant met mijn persoonlijke boodschap. Die plak ik er direct op en kunnen mijn bladen in de desbetreffende foto albums.


Bladen? Ja, bladen. Ik heb 3 dezelfde pagina's gemaakt. Schiet zo lekker op.


Ik heb een stuk aquarel papier gepakt van 9 x 12 inch. Dat heb bewerkt met veel water en re-fills. Toen het droog was heb ik het op een stuk whisper white geplakt van 12 x 12 inch met aan de zijkant een stuk Bermuda Bay en Daffodil Delight. Het daffodil delight heb ik door de Big Shot gehaald met de leuke nieuwe Polka Dot Basics Embossing folder. De achtergrond heb ik nog bestempeld met Playful Background, de bubbles, en Background bits, de tekst stempel. De stansjes komen uit de Swirly Scribbles Thinlits set.

-----------

Je kunt je nog opgeven voor het Creative Stampin' Weekend van 22 t/m 24 september.
Kun je niet het hele weekend dat is er ook de mogelijk heid om alleen op zaterdag de 23ste aan te schuiven. Vol = vol dus snel beslissen.







1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.