Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 5 juli 2017

In The Spotlight, Christmas in July.



De term "Christmas in July" bestaat al best wel lang. Voor geïnteresseerden heb ik hier een LINK naar Wikipedia waar je kunt lezen waar het vandaan komt.
Deze week en volgende week vind je op onze blogs Kerstprojecten. De mussen vallen bijna van het dak hier van de hitte maar ik zit lekker in mijn koele basement.

Ik heb een kaart voor jullie. Mijn eerste Kerstkaart.  Ik heb nog geen nieuwe Kerstproducten dus heb ik een stempelset genomen die mee is gegaan vanuit de Herfst/Winter catalogus. Wel een hele mooie set, "Father Christmas".
Ik heb met de Stampin' Markers de stempel boven en onder op de kaart gekleurd. En de rest gestempeld met Crumb Cake. Het DSP papiertje op de achtergrond is wel van vorig jaar. Had ik nog. Denk dat ik het allemaal ook nog wel opmaak.


Gebruikte materialen:

Cardstock: Crumb Cake, Very Vanilla
Stempels: Father Christmas
Inkt: Crumb Cake
Markers: Cherry Cobbler, Garden Green
Sponge Dauber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.