Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 12 juli 2017

In The Spotlight, Christmas in July deel 2


Ik heb hier voor jullie mijn tweede In The Spotlight project met als thema, Christmas in July". Vorige week hebben jullie op mijn blog kunnen lezen waar de term vandaan komt.

Ik heb weer een eenvoudige kaart gemaakt maar door de verschillende lagen ziet het er toch leuk uit. Toen de kaart af was bedacht ik mezelf dat ik ook nog wel een embossing folder had kunnen gebruiken op de kaart basis maar toen zat de kaart al in elkaar. En aangezien ik deze nog snel gemaakt heb voor ik mijn koffer ging pakken heb ik het zo maar gelaten. Maar is een optie.

De set die ik gebruikt heb is meegekomen uit de jaar catalogus van vorig jaar. Er zitten heel veel bruikbare teksten in en leuke kleine figuur stempeltjes zoals de hulst blaadjes en het ornament onder de tekst. 


Volgende week sla ik even over. Ik heb niets voorbereid en ik ben woensdag avond heel laat weer thuis van vakantie. Wij zitten op het moment op de Dominicaanse Republiek. Maar als ik nog ideeën krijg dan lezen jullie dat vanzelf.

Weten jullie dat wij afgelopen lente onze eerste Creative Stampin' Weekend hebben gehouden? En dat dat een groot succes is geweest? En dat wij dit gaan herhalen in de herfst?
Klik HIER of op de foto voor het inschrijf formulier.




Gebruikte materialen:
Cardstock: Cherry Cobbler, Garden Green, Very Vanilla
Stempels: Oh What Fun
Inkt: Early Espresso
Stampin' Write Markers: Cherry Cobbler, Garden Green
Stitched Shapes Framelits
Layering Squares Framelits
Stampin' Dimensionals
Snail

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.