Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 1 januari 2017

In The Spotlight, Glitter and Glamour!



Ik ben er weer! Helemaal opgeladen tijdens de vakantie. 
En ik mag meteen de week beginnen met een kaart voor het thema van deze week en dat is Glitter and Glamour. Ik houd wel van een beetje glitter and glamour maar op mijn kaart heb ik het bij glamour gehouden. Het leuke stippenpapier komt uit het Pop of Pink Specialty DSP. En dit is de eerste keer dat ik dit DSP gebruik, oeps! Ik wilde eerst een zwarte cirkel gebruiken maar wilde ook wat kleur dus werd het Melon Mambo. Dit is de kleur roze die in het Specialty DSP voorkomt. Dus dubbel Pop of Pink! 





Komende donderdag is er een SOL event (Stamp-On-Line). De SOL wordt verzorgd door Danielle. Om 19.30 zal de SOL beginnen. Aan de hand van aanwijzingen die Danielle geeft maak je een project. De lijst met materialen is bekend en kun je vinden op de event pagina van deze SOL 


Hieronder vind je alle info voor het Creative Stampin' Weekend dat wij hebben georganiseerd en de link voor het opgeven. Er is nog plaats en je hebt nog tijd. De prijs is inclusief alle materialen, tutorials, eten, drinken, goodiebags en een emmer vol gezelligheid. Meld je aan en laat je een weekend verwennen. Eigenlijk moet je dit weekend zien als een Spa weekend op Creatief gebied.




Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.