Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 20 november 2016

In The Spotlight, Project Life.


Deze week staat Project Life In The Spotlight. Ben je nog niet bekend met Project Life? Dan ga ik proberen om dat in het kort uit te leggen.
Project Life is dé manier om op en snelle en vooral makkelijke foto layouts te maken. Dit doe je door middel van plastic foto bewaarhoezen waar meerdere foto's van verschillende maten ingestopt kunnen worden. Project Life heeft ook journaling cards waar je je text op kunt schrijven.
Project Life is ontworpen door Becky Higgins en Stampin' Up! is een samenwerking met haar aangegaan zodat wij mooie Project Life producten kunnen verkopen in een Stampin' Up! jasje. Win/Win situatie.

Stampin' Up! heeft verschillende maten foto bewaarhoezen, zie foto, leuke collecties Project Life kaartjes, en verschillende maten foto albums.
En wat nog leuker is, je kunt dit allemaal ook digitaal doen met de Project Life App die je kunt vinden in de App store of de Android store. Voor $ 2,99 (App store) kun je al aan de slag.




Ik heb een digitale layout gemaakt op mijn iPad met de All Year Long Project Life card Collection, maar dan de digitale versie.


En het onderwerp was de Thanksgiving Turkey die ik afgelopen zaterdag heb klaargemaakt. Wat een leuk werk! En super goed gelukt.


Als ik genoeg layouts digitaal gemaakt heb laat ik ze printen. Dan kan ik ze zo in mijn fotoalbum schuiven.

Op 1 december ga ik weer beginnen met mijn December Daily. Daarvoor heb ik Hello December 2016 Project Life Card Collection aangeschaft samen met het mooie Emerald Envy Project Life Album en de Hello December 2016 Project Life Accessory Pack.


Wil jij dit ook gaan doen dan heb ik goed nieuws voor je. Vanaf vandaag, 21 november, tot en met 28 november zijn de Card Collection en het Accessory Pack met 30% korting aan te schaffen tijdens de Online Extravaganza!!! Ik heb hier een PDF voor je die je kunt printen. Er staat heel veel leuks bij.
Vandaag beginnen we met een 24 hour sale.
Laat mij op tijd weten of er wat voor je bij zit. Bestellen kan via email of via mijn online store.






Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.