Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 19 november 2016

Bloghop Stamp Impressions Europe. A stack of fast Christmas cards.


Welcome to the monthly bloghop of Stamp Impressions. We are a group of European Stampin' Up! demonstrators and we try to give you inspiration with our projects.
You use the arrows to move forward or back through the hop. Enjoy!

The theme this month is Christmas and I have a stack of Christmas cards for you. Why make 1 when you have all the supplies on your table. So I made 10 and then 1 extra because I wanted to make a photo tutorial.

Welkom bij de maandelijkse bloghop van Stamp Impressions. Wij zijn een groepje Europese Stampin' Up! demonstratrices die jullie inspiratie willen geven met onze projecten.
De pijlen onderaan dit bericht gebruik je om door de blog heen te hoppen. Veel plezier.

Het thema van deze maand is Kerst en ik heb een stapel Kerstkaarten gemaakt. Want als je toch alle materialen op je werktafel hebt liggen kun je net zo goed een stapel maken. Ik had er 10 gemaakt en toen nog eentje extra omdat ik een foto tutorial wilde maken.


You start with gathering your supplies. I used a piece of Watercolor paper, the lovely pine tree from Lovely as a Tree, 2 markers and a Stampin' Spritzer filled with water. When you want to make multiples of one card you cut all your pieces of Watercolor paper before you start. This makes it so easy and fast.

Je begint met het klaarleggen van je materialen. I heb aquarel papier gebruikt, de dennenboom uit de set "Lovely as a Tree", 2 markers en een Stampin' Spritzer gevuld met water. Als je meerdere kaarten wilt maken begin je met het snijden van al je papier voordat je begint. Dat werkt zo lekker snel.


You color your stamp with the markers. Never use the point of your marker, use the side of the point. This also works a lot faster.

Je kleurt je stempel met de markers. Nooit de punt gebruiken maar de zijkant van de punt. Gaat ook een stuk sneller.


You spritz the stamp with water, I used quite a bit, and then you stamp on your piece of watercolor paper. I counted to 3, the longer you keep the stamp on you paper the more defined the image and I wanted to go for the watercolor look.

Vervolgens besproei je de stempel met water. ik heb best wel wat gebruikt, en dan stempel je op je papier. Ik heb tot 3 geteld, hoe langer je je de stempel op je papier houdt hoe gedetailleerder de afdruk wordt en ik wilde het waterverf effect hebben.


When everything is dry you stamp your sentiment on you paper and glue it to your card base. You finish the card with some Baker's Twine.

Als alles droog is stempel je de tekst erop en plak je het stuk waterverf papier op je kaart en werkt deze af met een stukje Baker's Twine. 


Next blog is Rosalien's blog.




Going the other way you'll go to José's blog



Below you find the names of all the ladies in this bloghop.
Hier is de lijst van alle meiden die meedoen.

Eveline: Hier ben je nu!



Product List

8 opmerkingen:

  1. SUper leuk Eveline, ik ga deze techniek zeker ook een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like stack and fast combinated with Christmas Cards! Thanks for sharing! Greetings Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Eveline, ook het feit dat je er een tutorial bij doet. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat een prachtige kaart, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verliebt!!!
    Wundervoll...
    Ganz liebe Grüße Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful tree. Thanks for showing this technique. Will try this.
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele leuke kaart, en een goed idee als alles er al ligt een stapeltje te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.