Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 1 maart 2014

Hip Hip Hooray!




Hoera, het is 1 maart en meteen kom ik met SU-per leuk nieuws.

Stampin' Up! heeft een nieuwe cardkit in het assortiment, de Hip Hip Hooray Card Kit!


Klik op de foto voor de flyer

Een card kit met alles erin om 20 kaarten te maken.
- cardstock
- zelfklevende diecuts
- enveloppen
- 3-delige stempel set
- clear block
-  inkt (Basic Grey)
- embellishments, clips en twine
- Stampin' Up! dimensionals
- instructies 

Kortom, 20 kaarten voor de SU-per prijs van € 24,95. Dat komt op € 1,25 per kaart. En dan ook nog eens zelfgemaakt.

En het is natuurlijk nog steeds Sale-A-Bration! En de kortingen actie voor de Sentimenten stempelset geldt nog de hele maand maart.

Mocht je deze set bij mij bestellen deze maand en je bestelt ook de Sentimenten stempelset dan kom je op een bedrag van € 60,90. Dus én een gratis product én € 5,95 korting. En je kunt dan de kaarten maken met Nederlands tekst stempels. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.