Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 23 maart 2014

Een layout

Ik vind het nog steeds ontzettend leuk, een layout maken. Dit keer niet eens een digitale, wel een beetje een hybride layout.
Ik had al een tijdje een IKEA wissellijst op mijn kamer rondslingeren en ik had een foto die nog langer rondslingerde op mijn kamer. Die 2 heb ik vandaag samengevoegd tot een layout in een lijstje. Ben er helemaal blij mee. Dinsdag gaat deze lijst mee naar mijn werk. Op de foto staan nl. een aantal van mijn collega's en ikzelf, ongeveer 23 jaar geleden. Net nadat het hele ziekenhuis naar een nieuwe locatie was verhuisd.

De tekst rechtsonder is een MDS stamp brush, komt uit de set "Word Play". Dit is dan ook het hybride gedeelte van de layout. Ik heb dit rechtstreeks op mijn layout geprint.





----------------



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.