Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 1 november 2013

Nieuw, en nog meer nieuws!

Wat het voor mij zo leuk maakt om Stampin' Up! demonstratrice te zijn is het feit dat ik jullie ook allemaal blij kan en mag maken met leuke nieuwtjes, aanbiedingen en nog veel meer.

Bundle and save
De Stamp a Tag kit is een ontzettend leuke kit. Deze bestaat uit een doosje met 2 stempels, 2 kleuren inkt, 24 labels en 2 kleuren bakers twine, Cherry Cobbler en Old Olive. Heel leuk om voor je zelf te kopen maar ook heel leuk om cadeau te geven. 

20% korting
Tot 30 november kun je deze Stamp a Tag kit kopen in een bundle met Cherry Cobbler 1" stitched edge grosgrain ribbon (10 yards) en een set Decorative window  gift boxes (6x) voor € 24,50.

of

De Stamp a Tag kit in een bundle samen met Cherry Cobbler 1" stitched edge grosgrain ribbon (10 yards) en een set extra-large gift boxes (3x) voor € 23,50.


The Envelope Punch Board!

En weer komt Stampin' Up! met een heel leuk nieuw product. Niet nieuw op de markt maar wel nieuw voor Stampin' Up! The Envelope Punch Board. Hieronder een video met de uitleg. 
Maar er is heel veel meer mee te maken dan alleen enveloppen. Een beetje rondsnuffelen op Pinterest en je zult zien dat deze Envelope Punch Board eigenlijk onmisbaar is. 





Omdat dit een heel lang bericht zou worden als ik ook nog met het Digitale nieuws zou komen maak ik daarvoor een apart bericht. Vergeet dus niet om nog een keer terug te komen vandaag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.