Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 4 november 2013

Digital scrapbooking days-day 4!

Ook vandaag weer een leuke digitale kit te koop met 

50% korting

Dit keer is het de Modern Medley Overlays Kit 
Bestelnummer 134839
Op het blog van My Digital Studio vind je nog meer voorbeelden met deze kit.

Ik ben ook maar meteen aan de slag gegaan met deze kit. Gezellig samen met een vriendin achter de computer gezeten. Zij wilde ook wat meer weten over MDS.

In deze layout ben ik begonnen met een foto en daarna de layout opgebouwd, deze tip hoorde ik in een van de video's op de website van MDS. Prima raad vind ik dit. 


De achtergrond is dus één van die overlays. Ik heb de kleur veranderd. Zo leuk dat je dit kunt doen in MDS. De mogelijk heden zijn echt eindeloos.




1 opmerking:

  1. Enige layout! Ik doe nooit layouts, stom eigenlijk. Binnenkort eens lekker middagje MDS-en ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.