Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 27 juli 2013

Tuesday Trigger!

Ik heb weer eens met een challenge meegedaan. Dat is alweer een tijdje geleden. Maar ik volg nog altijd de Moxie Fab World (ik ben zelf een Moxie Fabber of the Week geweest). En Cath heeft altijd een Tuesday Trigger, een challenge waarbij je een project moet maken met een foto als inspiratie.

Dit is de foto:


En dit is mijn kaart!




Ik weet niet hoeveel mensen de nieuwe stempelset "Chalk Talk" van Stampin' Up! al hebben maar één van die stempels heeft een mooie cirkel in de stempel zitten die er uit kan. En dan heb je dus een leuke extra stempel. Een cirkel! En dat is de stempel die ik heb gebruikt op de kaart.



 

This is my card for the Tuesday Trigger. I like all the colors in the picture and used a solid circle stamp to make some circles on my card. I used black as my card base for contrast. 

Supplies:
Cardstock: Basic Black, watercolor paper, Calypso Coral
Stamps: Chalk Talk, Oh Hello, ABC 123. Collage Curios
Ink: Blushing Bride, Soft Sky, Wild Wasabi, Wisteria Wonder, Calypso Coral, So Saffron, Basic Black
Punch: Small Heart Punch, corner rounder




3 opmerkingen:

  1. I love the simplicity of this card! Very fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Eveline! Thanks for linking this up to this week's Tuesday Trigger in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.