Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 8 januari 2012

Nog een kaart voor Lucy's sketch-a-day week.

Ik had geen idee hoe deze kaart uit zou vallen toen ik er aan begon maar ik ben best wel tevreden. Ik maak eigenlijk nooit kaarten met een stuk clear cardstock ertussen, beetje eng, maar het ging prima. Deze kaart is voor de 4de schets van de sketch-a-day week op het blog van Lucy

I didn't really know where I was going with this card when I started but I like how it turned out. I used sketch #4 from Lucy's sketch-a-day week.




Supplies:
Cardstock: Bazzill, kraft. Clear cardstock, Jen Compen
Designer paper: Basic Grey, hopscotch
Dies: Spellbinders, lacy circles, basis circles
Punches: Fiskars, corner punch for the little hearts, SU, big heart and smaller hearts in the middle
Stamps: SU, for all you do
Ink: Momento tuxedo black

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.