Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 7 januari 2012

Geen Kerstkaart

Dit is een kaart die ik gemaakt heb naar aanleiding van schets #2 op het blog van Lucy. Geen Kerstkaart dit keer maar die komen echt wel weer.

This is another card I made for the sketch a day week on Lucy's blog. No Christmas card this time but I''be back, LOL.




Supplies:
Cardstock: Bazzill, kraft
Designer Paper: K&Company, Peppermint twist
Stamp: PTI, take note stamp set
Ink: PTI, vintage cream
Buttons: PTI, new leaf
Die: PTI, simple circles border die
Twine: PTI, rustic cream button twine

2 opmerkingen:

  1. Ook een leuke kaart Eveline! Leuke tekst stempel!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, en deze is ook al zo leuk!
    Groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.