Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Sinds 7 november 2012 ben ik een onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice, een ontzettende leuke "baan" (eigenlijk hobby) waarin ik mijn favoriete merk met andere mag delen.

dinsdag 10 januari 2012

Dag 2 van Clean and simple card making.

Vandaag hebben we een leuke video gezien over het maken van een één-laags kaart. Ik heb een kaart gemaakt voor de klas galerij maar ook voor de inspiration week, dag 2,  op het blog van Lucy

I made a one-layer card for the clean and simple card making class I'm following and also for the inspiration week, day 2, on Lucy's blog.




Supplies:
Cardstock: SU, naturals white
Die: PTI, butterfly
Stamp: PTI, butterfly dreams
Ink: Momento, Tuxedo black, Ranger, broken china, faded jeans, antique linen, tea dye, brushed corduroy
Perfect pearls

2 opmerkingen:

  1. Your card is beautiful! Love the butterfly stamp and your choice of background color!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.