Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 5 oktober 2011

Van boek naar vogelhuisje.

Ik kwam laatst op een blog een link tegen die verwees naar een weer andere website waar hele leuke vogelhuisjes op stonden gemaakt van een boek. Ik ben gisteren naar de kringloper gegaan voor een aantal boeken, (ga dus echt niet mijn eigen boeken gebruiken!!!). Het is even vouwen maar het resultaat is erg leuk. Ik ga de hogere variant ook nog maken.




From Book to birdhouse.

I found the link to this website on a blog a while ago. Yesterday I bought some books in our local thriftstore and made this birdhouse. it takes some time to fold all the pages but the result is so fun. I'm also going to make the taller birdhouse.

4 opmerkingen:

  1. oh wauw wat leuk, ik ga gauw op die site kijken!
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! En dit van een oud boek.
    groetjes lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, dit is leuk zeg!! Moet het eens nader gaan bekijken, ziet er ingewikkeld uit!
    Mooi gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.