Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 26 oktober 2011

Pompoenen!

Vanmiddag kwam een collega van mij langs met haar 2 dochters, Sophie en Emma. Wij hadden afgesproken om pompoenen uit te gaan snijden. Simone, Tom en Audrey (nichtje) waren er natuurlijk ook bij. Altijd leuk om te doen en dit jaar hebben de pompoenen van Simone en Tom 2 gezichten. Leuk bedacht.




Always so much fun to do, carving pumpkins. A friend from work joined us this afternoon with her 2 daughters. Simone and Tom carved both sides of the pumpkin and now have a happy and an angry side.


5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super gezellig en "eng" uit! Jullie hadden er gelukkig een zonnetje bij :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Ik ben blij, dat ik deze gezichten 's nachts niet tegenkom...
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pompoenen. Het was er ook goed weer voor om dit buiten te doen.

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig en écht Halloween uit.
    Leuk idee om het met een paar mensen te doen!

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze "eng" geworden!
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.