Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 7 februari 2011

Moxie Fabber of the Week!!

Ik kreeg een aantal weken geleden een mailtje van Cath Edvalson met de vraag of ik er iets voor voelde om Moxie Fabber of the Week te zijn. Ik heb ja gezegd en ik mocht 2 weken nadenken over de antwoorden en vandaag kreeg ik een mailtje dat ik vandaag op het Moxie Fab World blog zou staan. Beetje eng maar ook super leuk.

I got an email from Cath Edvalson a couple of weeks ago with the question if I was interested in being the Moxie Fabber of the week over on the Moxie Fab World blog. I said yes and today is the day I'm featured as Moxie Fabber of the Week. A bit scary but fun too :) Thanks Cath.

4 opmerkingen:

  1. Congrats to you. Really enjoyed reading about you. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!! Geweldig! Je bent een terechte "Fabber van de Week"!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo eveline, ik ben even wezen kijken/lezen!
    leuk zeg, zo leer ik je ook weer wat beter kennen!
    groetjes, hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.