Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 14 februari 2011

Happy Valentine's Day.

Ik wens iedereen een leuke Valentijns dag toe. Ik heb mijn Valentijns dag vlag buiten hangen, in de regen, maar het wordt al iets lichter dus het is zo droog (dacht ze optimistisch maar ja, ik moet nog 2 honden uitlaten).
Deze kaart heb ik voor Jack gemaakt. En vergeten te geven. Oeps!! Krijgt hij de kaart vanmiddag. Ik ga ook nog maar wat chocolade kopen om het goed te maken.


Happy Valentine's Day to everybody who reads my blog.

3 opmerkingen:

  1. Happy Valentine!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Jack, zal hij blij mee zijn!
    Enne, kom toch weer in Friesland wonen, het is hier prachtig weer.
    Alleen had ik vanochtend weer pal tegen de wind in, maar ach.....
    Groetjes,
    Martha
    NB 2 honden??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je hem vergat te geven. Hij is zo leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an adorable design with that really cute little doors.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.