Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 4 oktober 2010

World Card Making Day 2010.

Iedereen een prettig weekend gehad? Het weer werkte gisteren in ieder geval mee. Wij kregen bezoek en hebben lekker buiten in het zonnetje gezeten.

Zaterdag heb ik World Card Making Day een beetje gevolgd. Ik heb leuke challenges langs zien komen en leuke give away's. Ik heb 4 kaarten gemaakt en ideeën zat voor nog meer leuke dingen.

Claire Brennan van Waltzingmouse stamps had een challenge op haar blog gezet afgelopen zaterdag. Je kon een tekening "miss Harriet" downloaden en daarmee een kaart maken. Ik heb de tekening geprint op een stukje ongebleekte katoen en voorzichtig ingekleurd met distress inkt. Met hetzelfde katoen heb ik een gerimpeld lint gemaakt.


I had a good time surfing through blogland on World Card Making Day. But there are not enough hours in the day. I found some fun challenges and this card is for one of them. Claire Brennan from Waltzingmouse stamps had made a drawing "miss Harriet" and put it on her blog. You could download it and use it for a project. I printed her on unbleached cotton and colored her with distress inks (very carefully). I ruffled another piece of cotton to make a ribbon.

2 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig Eveline!! Leuke tekening, staat mooi op het katoen.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is mooi, leuk gedaan, inkleuren op katoen!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.