Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 7 oktober 2010

Kaart voor Max.

Morgen is Max jarig en een zelfgemaakte kaart is een "must". Ik heb toch al een aantal jaren geen kaarten meer gekocht (buiten Kerstkaarten dan). Maar de inspiratie was ver weg dus ben ik even gaan winkelen in de on-line store van de Silhouette en daar vond ik de BMX afbeelding, gekocht, gedownload en uitgesneden. Voilà, een kaart. Het font zag ik deze week op het blog van Nichol Magouirk, ik vond ze zo leuk dat ik dit vanmiddag gedownload heb. Het figuur op de achtergrond is ook een download van de Silhouette store. De schets komt van CPS


I made this card today for the challenge on the CPS blog. I found the BMX in the Silhouette on-line store. And I downloaded the font from Dafont.com. I saw Nichol Magouirk use it on her Halloween banner and I love that you can use these fonts with the Silhouette.

4 opmerkingen:

  1. Tjonge, deze kaart zal ie heel mooi vinden!!
    Prachtig gemaakt en leuke afbeelding :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leve de silhouette! Je maakt er echt hele leuke dingen mee, deze kaart is ook weer super!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw inspiratie op? Dat geloof ik niet! Je hebt altijd prachtige kaarten en dit is ook weer een hele mooie kaart! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jééé, wat een gave, stoere kaart!!!! Lijkt me echt moeilijk voor een knul, maar het is je supergoed gelukt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.