Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 18 oktober 2010

Nog wat Halloween versieringen.

Met de Silhouette is het heel makkelijk om versieringen te maken. Zowel met papier als met vinyl. Van Mariëlle kreeg ik vorige week een paar vellen vinyl waaronder geel. Meteen gebruikt om mijn spiegel te versieren.


Vorig jaar heb ik een download gekocht in Elle's Studio, de HAPPY HALLOWEEN Letters op mijn slinger. Je kunt ze nu hier vinden. Vorig jaar heb ik de letters al uitgeknipt maar dit jaar heb ik er een slinger van gemaakt. Ik heb ook papier van vorig jaar gebruikt, de Eerie collectie van Basic Grey (wie wat bewaart die heeft wat). Met de Silhouette heb ik de vlaggen uitgesneden en daarop de letters geplakt. Met wat stickers enz. versierd. De spin die eronder bungelt heb ik ook met de Silhouette uitgesneden, ik heb de spin googly eyes gegeven, zo grappig.


I made some Halloween decorations with my Silhouette SD. I used vinyl for the moon and the bats on my mirror and paper for the banner. The HAPPY HALLOWEEN I bought last year in Elle's Studio but now you can find them here. I cut out the letters last year but didn't finish the banner. I also used last year's Basic Grey Eerie paper pad.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Eveline,

    je decoraties zijn prachtig geworden!
    groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het superleuk Eveline, jammer dat halloween hier niet zo leeft als in "the states"
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk geworden Eveline!!! Die Silhouette is erg handig!
    Je tuin ziet er keurig uit en het vogeltje wil met Moos spelen natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je slinger is heel mooi geworden, maar je versieringen in vinyl vind ik geweldig! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.