Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 8 april 2009

Nieuwe LO voor wij DUS.

"Doe eens gek" was het uitgangspunt van de eerste challenge van de maand april op het blog van wij DUS. Kan ook niet anders natuurlijk op 1 april! Nu was ik al bezig met deze LO want ik had bij de Scrapheap een tijdje terug dit papier van Cosmo Cricket gekocht (en de spinner kaart) omdat het precies de kleuren waren van de brillen die Tom op zijn hoofd heeft staan. Alleen had ik nog geen titel. Toen ik de challenge op wij DUS las was die titel snel bedacht. De letters heb ik met de Cricut uitgesneden, Doodletype cartridge. De pijl is van Heidi Swapp.



"Act silly" was the first theme on the wij DUS blog this month. So I used this picture to make a LO. It's my son Tom being silly in the car. How many sunglassed does one need? He needs 3, silly boy. I bought the Cosmo Cricket paper especially for this picture because of the colors, and the spinner card too. I cut that down to a circle ( it's square in real live) to make it smaller. The text I cut with my Cricut, Doodletype cartridge.

4 opmerkingen:

  1. Leuke LO Evelien, superpassende kleuren inderdaad!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele, mooie en grappige LO Eveline!
    Komt heel goed uit dat ze nu net deze challenge hadden bij Wij DUS. Die spinner komt nu echt goed van pas :) En wat leuk die gestikte zigzag rand.
    Groetjes uit het Hoge Noorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een mooie LO, alles komt goed tot zijn recht! gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De LO is heel leuk geworden!! En wat een leuke foto van Tom! Die spinner maakt het echt af!
    gr
    Sandra

    PS: je kat zit naar de kuikentjes te loeren!! Kijk maar uit! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.