Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 9 april 2009

Kaart voor Stamp With Us.

Deze kaart is voor de Stamp With Us blog, een blog waarbij voornamelijk producten van Stampin' Up gebruikt worden. SU is niet te koop in Nederland (wel via Marktplaats) maar ik heb al best wel een verzameling SU spullen. Deze kaart is gemaakt van kraft CS. Het lintje is van Imaginisce. Van SU heb ik gebruikt: Big Bold Birthday stempel set (cupcake), de onderste rand is met een stempel roller gestempeld, ook van SU.


My take on the first challenge, a sketch, on the new Stamp With Us blog. I used the Big Bold Birthday stamp set, a Stampin' around jumbo wheel, happy birthday. I also used the stamp-a-ma-jig and the stampin' around wheel guide but that doesn't show;)

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor!! En die cupcakes zijn erg leuk. Trouwens die stempel roller ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eveline,
    Leuke kaart! Vooral de cupcake. Ik krijg altijd trek als ik zo'n kaart zie! Hmmmm yummie :-)
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm, geef mij er alvast maar een... dan proef ik hem wel voor jullie! Stel je voor dat ie nu niet smaakt! Geweldig leuke kaart Eveline!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.