Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 6 april 2009

Nieuwe Demo kist.

Vorige week heeft de nieuw beschilderde Demo kist van de KLu het eerste rondje gevlogen, samen met de oude, en een dual (2-zitter) met de fotograaf achterin. Schitterend beschilderd. Mooie foto's zijn het geworden, ze zijn ook even over Etten Leur gekomen, ze waren nl. over de CLSK toren in Breda gevlogen en hierboven gedraaid om er nog een keer over heen te vliegen. Ik heb ze wel gehoord maar niet gezien.





This is the newly painted Demo F-16 from the Dutch Airforce. It flew for the first time last week for official pictures. It looks brilliant. Great paint job. It's the Dutch Lion you see.

1 opmerking:

  1. Het ziet er inderdaad schitterend uit!!
    Dennis vond de foto's geweldig en we hebben er al één als achtergrond op de computer.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.