Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 21 maart 2009

Double Dutch, on a roll!

Op het blog van Double Dutch was de uitdaging: doe iets leuks met een w.c. rolletje. Dit heb ik er van gemaakt en dat komt omdat deze 6 rolletjes op deze manier bij mij thuis op de wastafel in het toilet stonden omdat niemand de moeite neemt om ze op te ruimen. Toen dacht ik, waarom niet? Ik maak er een balspel van. Ook makkelijk als ik even geen inspiratie heb, ga ik lekker ballen gooien.
En Tom heeft ook al een leuk spelletje bedacht met rolletjes en de golf club van de wii.


6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk idee! Je moet er maar op komen!! Heb ook even je blog bekeken, je maakt mooie dingen!! Ik wil je gaan "volgen", maar dat kan helaas (nog?) niet. Ik ga je iig in mijn lijstje zetten.

    groeten Roelien (ook DOL op lezen, musicals, theater en scrappen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, geweldig idee Eveline, een heel mooi spel zo! Leuk dat je meegespeeld hebt met onze challenge ;o)

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline,
    Geweldig idee en heel leuk gemaakt! Ik kom binnenkort maar weer eens met de trein om het spel te spelen!! :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelofelijk hoor, wat een fantasie!
    goed verzonnen!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Eveline,
    Hij is precies zoals je hem beschreef. Wat een leuk idee!!! Prachtig zoals Tom probeerd te golven met de rolletjes en Moos die er naar staat te kijken, hahaha! gr Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.