Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 18 maart 2009

Blog candy van Stamp With Us!

Nieuw blog, Stamp With Us. Challenges waarbij je minstens één SU product moet gebruiken. Daar heb ik wel wat van dus heb ik dit blog maar bij mijn favorieten gezet. Om te vieren dat ze begonnen zijn met dit blog geven ze blog candy weg, en dat ziet er geweldig uit.


New challenge blog, Stamp With Us, they use my favorite products which I can't buy over here but I do have some SU stamp sets. To celebrate the start of their new blog the girls give away some fabulous blog candy. Check out this picture and check out their blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.